Shit vilken dum idé kaffe var

Tänkte att klockan var ju bara 6 så lite kaffe borde man ju kunna dricka då och sova utan problem. Nope! Somnade strax efter fem imorse och känner mig helt snurrig idag, inte så genomtänkt av mig. Du behöver inte oroa dig Fluff ibland känner jag för att spy galla över saker men det händer inte alltför ofta nu för tiden :-) allt är lugnt bortsett från mitt huvud som fortfarande gör sig av med allt koffein från igår! Sitter på vfun just nu men har som vanligt inte mycket att göra. Smet iväg för att fixa lite men ska gå tillbaka nu tror jag :p flumma lite till!

/J


Kommentarer
Postat av: Jennie

Tänker ju inte flytta, trivs ju bra här (med henne som undantag) o Sebbe har digs o allt här. Såna där människor borde snarare låsas in någonstans så de slipper ställa till så mkt besvär för vanliga människor=)

2008-05-19 @ 14:15:13

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback