10:30

Vaknade för 30 min sedan och det första som slog emot mig var en extrem ångest. Varför var jag tvungen att vakna nu...två och en halv timme har han nu opererats. Vet inte hur lång tid sådant tar men brukar ta tid. Det är knappast den första operationen så vet inte varför det känns så mycket värre nu. Troligen för att jag inte mått jätte brapå sista tiden och det faktum att de är så många som skall vara med vid operationen. Förra gångne gick det bra bortsett från att hon aldrig haft så ont tidigare som då och de upptäckte en blödning i benet som kunde varit livsfarlig om hon fått åka hem. Gången innan stannade hjärtat och de fick nästan inte igång det igen...operationer som dessa är alltid riskfyllda. Funderade på att höra av mig till kusinen som garanterat mår för jävligt nu, först ett självmordsförsök av pojkvännens syster i helgen och sen mamma dålig. Hon kan inte må bra nu. Tyvärr klarar jag inte av att höra av mig, vet inte vad jag ska säga och kommer troligen bara bryta ihop vilket inte är poängen. Hon mår sämre än jag det är ju hennes mamma...

undrar om posten kommit än..

/JD

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback