Att låtsas vara sjuk eller ej

Ja kan ni tänka er att jag som 24 år gammal allvarligt funderade på bra anledningar till att stanna i sängen imorse. Sjukanmäla mig eller bara låtsas försova mig och missa bussen. Jag har inte "spelat" sjuk på många år men detta pendlande sliter något fruktansvärt på mig både fysiskt och psykiskt av någon anledning. Jag måste se till att få ordnat en ny vfu plats sen för detta funkar inte riktigt för mig. 

Glada nyheter är att jag tror mig ha hittat en bra juvelerare i stan nu så vi kan köpa ring på hemma plan. Måste bara ta och bestämma mig. Gillar fortfarande fusion ringarna men vet inte, inte mycket stenar för den prislappen. Har annars sett några andra söta med så vi får se vad det kan bli. Min ångest för att åka till Trollhättan börjar bli bättre med, har övertalat baby att vi skall hälsa på Spikes uppfödare. Titta på kissebebisar som jag tyvärr inte kommer få med mig hem men jag vill! Ska jag budgetera för en till katt blir det garanterat ringen som måste ner i pris för att jag ska få igenom det med honom. 

Fryser inte heller lika mycket i Årjäng nu även om jag fortfarande önskar att jag vore någon annan stans. Har en uppsats att skriva med som jag inte vet hur jag skall få tid till egentligen. Har ingen motivation till att skriva det just nu så vi får se. Har nu suttit här sen åtta och har ingen lektion innan tio så segt som fan....

/JD

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback