Det går sakta framåt i snigelfart

Har skrivt lite till på uppsatsen så har nu fyra och en halv sida. Måste ha minst 6 sidor sen räcker det. Verkligen segar ut det hela och hittar hela tiden saker att göra istället. Pratade med Rickard lite på msn, surfat runt lite. Planerat bröllop på en sida jag är medlem i på nätet, hämtat posten och kollat klockan ett par gånger. Ska vara hos läkaren klockan ett, give me pills tack! Behöver verkligen sova för kroppen börjar skrika och säga emot nu. Har även betalat räkningar så nu är jag fattig igen, blev dyrt denna månad. Behövde ju verkligen köpa OZ boxen just precis nu...nej inte egentligen men gjorde det ändå. Den var ändå billig för kostade 650:- för alla 6 säsonger vilket jag anser vara mycket bra pris. Men plånboken höll inte med mig direkt. Det positiva är att ringen jag nu hittat kostar 18.000:- och vida hade en gråns på 20.000:- där så 2000 mindre, woho! Skriva uppsats var det ja...

/JD

Kommentarer
Postat av: dr. no

Fan, OZ hade jag nästan glömt bort! En höjdarserie!

Postat av: dr. no

Ska du fly när den västgötska ondskan kommer? ;-)

2008-11-27 @ 10:45:49
URL: http://omniaabsurdumest.blogg.se/
Postat av: dr. no

vi ska vara så snälla och försiktiga vi bara kan.

2008-11-27 @ 22:43:44

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback