Helgen är äntligen över

Ja så känns det nu, evanemanget blev väl sådär lyckat tyvärr. Fick in en hel del klagomål på personlaen i baren och sittningen var en enorm flopp, sittningen året innan hade inte varit bra men denna var värre enligt deltagarna som var där både i år och förra året. Jäkligt synd måste jag säga och så som det ser ut nu lär det inte bli något mer Älghälga om inte någon riktigt eldsjäl tar tag i det vilket inte lär hände. Synd men så är det! Ska det bli något så är det dags att börja planera redan nu så att det inte bli en sådan flopp igen.

Annars är jag trött och sliten och skall snart påbörja 3 veckors pendling till Årjäng, hoppas att det blir bättre dessa veckor än den som var förut i alla fall även om jag måste lyckas skriva en uppsatts samtidigt som jag ska vara där...galet segt!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback