Pendlar i humöret...

..galet mycket. Kan tro att jag äter dedär dåliga p-pillren igen som jag fick hysteriska humörsvängningar av. Men icke...detta att man har lärt sig känna känslor igen är något jag inte kan hantera så bra. Att jag gräter lätt nu för tiden stör mig inte så mycket men sista veckan och allt som hänt har varit helt fucked...har nu gått från att lära mig känna känslor ordentligt till att inte kunna hantera dem alls. Är det så konstigt att jag alltid valt den lätta lösningen? Att stänga av känslor eller skjuta bort dem istället för att hantera dem. Just nu är problemet hur jag ska låta bli att falla in i samma spår igen samt hur fan jag ska hantera känslorna egentligen. Är kaos i huvudet så fort jag blir lämnad ensam eller inte har något att göra. Måste få ordning på detta snart..

/JD

Kommentarer
Postat av: Jennie

ha ha ha ha =) Ja jag tror också det, har bara såsvårt att koppla det till "vuxnas lärande"


Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback