Sömnen blir värre

Hur gör man för att slappna av egentligen? Igår var jag så stel att jag inte ens kunde blunda när psykologen sa till mig. Bara skakade i ögonen. Är jag sönderstressad tro eller vad ör problemet. Idag vaknade jag vid åtta, sovit i kanske 3 timmar i alla fall. Yes..är trött som fan men meningen är att jag skall skriva klart min uppsats nu så jag kan lämna i den på torsdag istället för fredag då jag inte hinner och om den är klar så slipper jag jobba massa med den nästa vecka. Tydligen var jag den enda i klassen som tänkt på detta vis då ingen annan börjat skriva än. Varför har jag haft sån panik med det när ingen annan ens brytt sig? Har jag skapat mig en arbetsmoral tro? Njae inte troligt vill bara ha jullov nu!

/JD

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback