We are all crazy here

Eller ja, kanske inte egentligen men en liten metal kollaps sådär på vintern är väl alltid trevligt. Det possitiva är i alla fall att jag kommer få intyg om att det inte är bra för mig att pendla 4 timmar om dagen. Så något bra kom det i hela den vevan!

Idag har baby och jag gjort julklappar! Gick väl sådär för han men ett tappert försök till att göra geleljus blev det i alla fall. Han blev till och med tvingad att göra eget julkort häromdagen. Fast det blev enbart ett men i alla fall. I år är vi fattiga, eller kanske snåla, så vi har börjat tillverka våra egna juleklappar! Nice!

Chefen ringde nyss med, jag behövde inte jobba på julafton. Schysst! Men nyår var det kris så han vill gärna att jag jobbar då. Vet inte om jag vill jobba nyår. Kanske ska jobba nyår och säga nej till juldagen och annandagen då. Får fundera på det. Känner mig lite elak om jag inte ställer upp men samtidigt så kommer det vara så jäkla mycket folk och det har jag ingen lust alls med. Ska fundera lite på det hela. Har i alla fall ingen lust att fira nyår i år och baby kommer ändå jobba så sitta hemma med Liin eller tvinga henne att jobba med mig...hm..

/JD

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback