Hipp hipp hurra!

Eller nått. Idag blir man då 24 år gammal på riktigt, har ju presenterat mig som 24 ganska länge så inget nytt där inte. Fick min efterlängtade vhs i present igår med! Är nu överlycklig då jag kan kolla på mina gammal vhs filmer igen! Fick också en mycket söt outfit av mamma och ett fint halsband av lillebror, en jouice press och pengar m.m. så är mycket nöjd. Baby köpte ett Wii till mig så inget att klaga på där heller! Fick även min första guldstjärna hos viktväktarna idag. Gått ner 3 kilo nu vilket i snitt tar runt 6 veckor då man räknar med ett halvt kilo i veckan men jag har klarat det på 3 veckor! Jippi! Ska in till stan och köpa mig en present för det, viktigt med belöning i viktväktarna!

/J

Kommentarer
Postat av: dr. no

Grattis!



Ja må hon leva ja må hon leva ja må hon leva utihundradeårjavisstskahonlevajavisstskahonlevajavisstskahonlevautihundrade ååååååååår!


Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback