Orka...

FAn har ingen energi kvar just nu, tentapluggat i ca 3 timmar så känner mig rätt tom i skallen. Baby är typ sur på mig med men orkar inte bry mig. Hans mor fyller 50 och ska ha kalas som jag inte vill gå på då jag hatar stora släktträffar. Baraångest så fort jag tänker på det men baby blir bara sur om jag ens säger att jag inte villså ingen idé. Hur ska man slippa ur detta helvet utan att någon blir besviken?? Vill verkligen inte, mår dåligt bara av att tänka på det ju så hur fan ska jag då klara av det? Kommer ha fullt upp i hela Oktober så kalaset ska bli i november och har sagt att jag inte kan lova något för har Vfu och skola och jobb å allt annat så det är rätt fullt redan...Åhhhh...ork! Måste plugga mera men är som sagt redan trött i huvudet. Massor att fixa och göra. Babys mor bli jätte ledsen om jag inte kommer men skolan är alltid prio 1 för mig och är det även när det gäller min familj, som jag för övrigt inte heller vill ha släktträffar med. Hjälp!!!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Nu har jag boken=)!

2008-09-21 @ 17:16:21

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback