Segt att vänta...

Sitter bara och väntar på att klockan ska gå nu. Ska vara på jobbet vid tio tiden och var ingen idé att sova innan idag så har spelat spel på nätet istället. Vill ni se vart jag jobbar? Här! Om ni klickar på galleri så är de 5 första bilderna från vänster bilder på baren jag oftast jobbar i. Finns samanlagt 4:a barer på denna nattklubb men inte alltid alla är öppna samtisigt. Beror på om det är spelningar m.m. Trivs bäst med att jobba i den stora baren för man har massor av plats att röra sig på där. De andra blir lite trånga, speciellt om man är flera som jag ocg Cajsa var sist när Lillasyster spelade. Var helt hysteriskt med folk där och vi sprang in i varandra hela tiden. Vi sålde även slut på ett helt fat och alla glas tog slut mitt i alla så fick springa och leta nya glas trotts att baren var full i folk som ville ha hjälp. Naturligtvis fick man höra kommentarer om att "jag har faktiskt väntat jätte länge" mm...jo visst du och alla andra. Sen den ständiga frågan från fulla pojkar och män, "vad gör du efter jobbet?" Inte följer jag med dig hem i alla fall det vill jag lova! Men nu får ni inte tro att det bara är pest och pina. Rätt kull att skratta åt groggluder som dyker upp eller alldeles för packade bimbos som flashar med sin kreditkort men får bli ledda ut av vakten på grund av förfriskning! In your face bitch!

/J

Kommentarer
Postat av: Jennie

jisses vad de gjort om där ! !Var där i juni 2006 så klart, det var ett tag sen=)


Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback