Vet vad hon heter nu:p

haha yes har nu kommit på vad tjejen i klassen heter som jag hänger med. Bra att veta det liksom men k'nns pinsamt att fråga efter ca 3 veckor sådär. Hon fick lägga in sitt nr i min mobil så fick hennes namn då med. Bra va? Vi ska plugga till tentan på fredag och nu på torsdag så ska vi mingla med lärarna. Hennes pojkvän läser med fast har läst längre så får träffa han med då kanske. Får se om vi går ut nästa vecka och firar tentan! Vore nice! Såg att MissBoss numera använder sig att smeknamnet jag gav henne, det är lite kul =) ska fixa mer namn på folk tror jag för detta var roligt! Drack typ sju koppar kaffe hos Isis idag så jag lär nog inte kunna somna i vettig tid idag inte. Tur man är ledig imorgon! Bara mötet på kvällen där då men annars inga planer. Ska kanske se till att träna då när man har hela dagen ledgi! Hade varit bra av mig. Delmål nr ett för mig är nu att komma ner till minst 70 till jul i alla fall. Sen är det bara 10 kg kvar innan jag är nöjd igen. Har gått  med i viktväktarna nu, det ni. Trode att det skulle vara mest feta tanter där och jag men faktiskt så var det mycket blandat och ingen som var jätte tjock inte så det känndes bra. Håller på att lär mig nu hur man ska äta och vad man ska äta. Att man ska behöva gå tillbaka till sina hemkunskapslektioner i högstadiet för att lära sig! Det är nästan så, kostcirkeln m.m. Nu väntar jag bara på träningsmaskinen som vi beställt med. Förändring på väg!

Förra inlägget om att hålla mig snäll på Bonna kanske var lite tråkigt men tyvärr vet jag att jag lättkan bli en bitch om jag är full så ska hålla mig på vettig nivå. Lovat det!

Nu ska jag spela tv-spel, bara skit på tv idag!

/J

Kommentarer
Postat av: Essa

Låt oss ta i hand på att inte bitcha då :P Tror bonna kan bli riktigt skoj. Kan ju inte bli mkt värre än Tjälis iaf...



Är för övrigt stolt moster nu :)



ha det gott!


Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback