En hel dag utan Liin??

Ja det kan man ju fundera över. Har faktiskt inte träffat henne sen i torsdags nu. Eller nej nu ljög jag! Var hemma hos henne i lördags :p haha det är konstigt när man umgås så ofta att man inte ens minns när man inte ses. Har inte träffat henne på 1 hel dag nu! Vilket är ovanligt för att vara oss, men om hon ska häråt sen så lär hon ringa mig och be om kaffe!

Har varit duktig idag, har pluggat en massa tråkigt shit. Ska nog sätta mig och fiffla lite mer på D-uppsatsen som än så länge är 2 sidor lång. Bara 28 sidor till då! Har i alla fall till 25 maj på mig så känner inte paniken riktigt ännu men behöver se till att sätta lite fart nu tror jag. Freud, freud...

/JD

Kommentarer
Postat av: dr. no

Alla papper är i ordning - all alkohol köpt, mat beställd, dekorationspryttlar som jag inte har en aning om vad de är till inköpta, lokalt kommunalråd kontrakterat; "kom; allt är nu tillrett!"


Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback