Kontroll på känslorna!!

Ja jisses måste öva på detta med självkontroll lite tror jag. Har haft utbrott mot de flesta de senaste dagarna nu. I och för sig så är det några i klassen som är riktiga idioter och ibland orkar man inte lyssna på deras skit utan att säga ifrån och att slänga in en dyr jävla bok i sista minuten och kräva att vi ska läsa den anser jag med vara idiotiskt! Tur man får gå ut på vfu denna kursen så man kommer bort lite från skolan i alla fall. Engelskan rullar på i bra takt och har snart läst klart (och markerat nästan hela boken) till D uppsatsen så snart kan jag börja fokusera ordentligt på andra källor och komma igång där. Egentligen är det meningen att den skall vara klar om 2 månader. Hur fan det nu ska gå ihop! Får väl se hur långt jag kommer med den tills dess. Läser jag ut boken idag kan jag leta och kolla lite källor i helgen och skriva lite innan jag måste läsa nästa bok nästa vecka. Hm..ja det ska nog gå runt.

Ska för övrigt till tandläkaren imorgon!!!! Jag har inte varit där på 6 år av två skäl.
1. Det är svin dyrt!!! (man är ju student, CSN räcker inte till snygga och hela tänder)
2. Jag är för fan galet rädd för tandläkaren, sprutor och allt som hör till!!

/JD

Kommentarer
Postat av: dr. no

tackar tackar!


Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback