Då ska man bli publicerad då

Ja jäklar, vem hade kunnat tro att den halvdana artikel jag skrivit skall publiceras i tidningen. Måste ha gjort något bra för att lyckas med det! Delkursen vi har läst nu är äntligen slut och på måndag börjar nästa. Tanken var att jag skulle plugga engelska idag och resten av veckan för att hinna med allt som skall göras där också.Varför hade jag denna idé med att läsa dubbelt nu igen?? Ja ja förhoppningsvis blir det kul så fort jag sätter mig och läser.

För övrigt är det inte bara i NWT min artikel blir publicerad. Min andra skrivna greje skall publiceras på en FN hemsdia i ett projekt som pågår där. Nice, är detta mina 15 minutes of fame??

/JD

Kommentarer
Postat av: Jennie

haru ingen länk där man kan läsa artikeln=)?


Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback