Lagom med kaffe idag

Ja idag hade man ny kursstar igen då, började med delkursen gafisk kommunikation idag. Kan nog bli riktigt kul faktiskt. Var extremt seg när jag skulle upp imorse bara men lyckades ta mig upp ändå. Hade nästan heldag och efter det bar det in till stan för mitt vv-möte. Gått ner ytterligare lite till så är ny nere på 69. Har min 10% målvikt på 68.4 så snart har man klarat den gränsen med! Jippi! Nu har jag även en brudklänning i storlek 36 som skall passa bra i sommar sen.

Köpte även en belöning till mig själv på stan. Ett super snyggt Thomas Sabo halsband för 1700:-


Är enbart stjärnan jag köpte iadg och det är inget sådant spänne på den som på denna bild men annars ser den ungefär ut som här. Är super nöjd!

/JD

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback