Trööttttt

Ja jisses vad slut jag varit i kroppen nu. Efter jobbet i fredags när vi var på väg hem kände jag att jag mådde illa. Väl hemma så spenderades det tid på toaletten och allt jag ätit var helt borta sen. Hatar att kräkas för det är äckligt i hela halsen sen. Lördag morgon fortsatte ungefär likadant och insåg att jag inte skulle kunna jobba igår. Fick tag i chefen efter otaliga timmar och han sa i alla fall att jag skulle hålla mig hemma. Eller gå till Statt som är konkurerande stället och massmitta alla där! Ha ha jo det hade ju varit en idé. Lyckades i alla fall få i mig lite mat senare och idag mår jag bra igen så var en kortsläng av magsjuka. Men jobbigt var det!

/JD

Kommentarer
Postat av: dr. no

Bilderna på mig, så klart!


Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback