Noise och andra idioter

Ja bandet hette tydligen så. Några medlemar var trevliga och tog i hand och presenterade sig medans andra var oerhört dryga. Ett föredetting band ju! Var en galen helg på jobbet denna helgen. Började på fredagen då en zigenare i kjol blev insläppt vilket vi tydligen har regler mot så var ett jäkla liv och vakten fick skäll av chefen dagen därpå. Vi har vissa klädkoder på vår krog tydligen. Nr två den kvällen var en brud som stod i barenoch skulle handla. Låg lite drick i baren som vi inte hunnit plocka undan och hon tittar lite på mig och sen stoppar hon min dricks i fickan!! Fatta att man blev lack då eller! Fick peka ut henne för vakten som skällde ut henne så senare kom hon fram till mig och la pengarna på baren igen. Tack som fan för att du tar mina inslavade penagar!! Annars var det väl rätt ok att jobba med feber och förkyldning. Kanske lyckades han smitta någon i alla fall. Bandet igen då..hm..ja de var lite udda. Sångaren målade sig kritvit i ansiktet så jag stirrade som fan på han och undrarde vad felet var. Gitarristen eller vad han nu var letade efter fönsterputs eftesom att man har det på "sådana här ställen" jo absolut speciellt eftersom att vi har typ 2 fönster..nöt!

Annars är allt rätt lugnt. Skickade sms till mor igår och talade om att jag tatuerade mig i mars. Hon tycks inte riktigt vilja prata med mig just nu :p

/JD

Kommentarer
Postat av: dr. no

Men fan, noise är ju ett kultband ju!



Fint att du berättade för din mor i tid för försoning före bröllopet, förresten... ;D


Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback