Är en ok skådis

Ja vissa stunder tittade martin på mig och sa mmm...det var då jag fick springa upp för trappen ytterligare 4 gånger innan han blev nöjd! Detta hända ganska ofta så när jag kom hem igår kväll hade jag galet ont i fötterna. Högklackat liksom! Men det var ganska kul i alla fall och tror jag var en bättre skådis nu än sist :p

Imorse ringde tatueraren med så fick tid på måndag klockan elva. Ska nu bara hitta ett sätt att tala om detta för min mor som naturligtvis inte kommer bli glad denna gång heller. Sen ska jag även tala om för min grupp att jag blir sen som fan på måndag även om det var jag som insisterade på att börja nio! Bra av mig!

I helgen blir det annars bara jobb så ska packa sen för att åka till dfs. Ska baka tårtbotten först så den bara behöver pyntas på söndag morgon. Blir nog bra!

Först skall engelskan göras klart!

Sen shoppa present till baby!

/JD

Kommentarer
Postat av: dr, no

Grymt! Vad blir det för något?

Postat av: Jennie

hurtig du är som bakar tårtbotten;) själv avgudar jag de färdiga...hehe

2009-03-21 @ 11:52:02

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback