Hotad av mc klubb??

Igår runt kvart över tio ringde det i min mobil...

-Ja det här är Mick från *****(känd mc klubb), jag undrar hur man får tag på din mamma.
-Öh va?
-Ja din mamma Kristin, hur får man tag på henne?
-Öh min mamma heter inte Kristin.
-Gör hon inte?
-Nej det gör hon inte.
-Aah då har jag ringt fel.

Samtalet avslutas och jag tittar förvånat på min sambo. Efter ca 1 min ringer det på hemtelefon, igen hemligt nr. Tro fan att det var samma person som ringde oss hem. Denna gång utan att påstå sig komma från en viss mc klubb. Fortfarande hotfull och letandes efter min mamma Kristina. Sambon talar även han om att vi inte känner någon vid det namnet. Tydligen så ska det ha legat ut någon form av annons för en lägenhet som han hade lämnat handpenning eller liknande på och blivit hänvisad till mitt nr!!! Han har uppenbarligen blivit blåst på pengar och vill ha tag i min mamma som skall vara inblandad. Samtalet bryts dock innan vi får klarhet i vart denna annons skall finnas. Galet!!!

1. Ringer man till någon och presenterar sig som Micke fårn ****??? Är inte det korkat??
2. Min mamma heter inte Kristina!
3. Om han nu ringde fel, hur fan fick han mitt nr hem? Det står inte ens i mitt namn!


/JD

Kommentarer
Postat av: dr. no

Läge att flytta?

Postat av: Jennie

Läääskigt!

2009-03-17 @ 19:25:13

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback