Slumdog och feberyra

Ja shit vad dålig jag varit de senaste två dagarna. Helt glömt bort hur extremt ont i halsen man faktiskt kan ha! Har som vanligt inte tid att vara sjuk heller så hoppas verkligen att det inte bryter ut mer utan att det snart vänder. Skräp hals..trotts att jag haft feber till och från i två dagar så skulle det gås på bio idag! Hade ju billjeter till gratis förhandsvisningen av Slumdog idag så Liin och jag tog bilen dit efter skolan för att spana in årets bästa film enligt Oscars kommittén! Det var faktiskt riktigt bra! Musiken som även den fick pris var bra, skådisarna gjorde ett bra jobb och filmen över lag förtjänade absolut sin Osacar! Hmm..nu står Bubblan och nosar mig i ansiktet så är kanske bäst att stänga ner datorn då!

/JD

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback