Hemma igen

Så då var man äntligen hemma igen. Skönt, alltid trevligt att hälsa på familjen men skönt att vara i sitt eget hem. Fixat med julklapparna och sånt, plockat upp allt och slängt skräp m.m. fick en super söt matservis med Nalle Puh på och burkar. Det som fattas nu är ett kök och större utrymme men belv bra än så länge. Måste ränsa lite fler skåp så jag får plats sen när kissen kommer. Är inte helt klart än att jag får någon av dem jag ska titta på men hoppas på det så håller på att fixa utrymme och lägga undan saker som kissen kanske tar annars. Blir nog bra det här. Pluggat en del med så förhoppningsvis klarar jag grammatiken denna gång. Ätit frysta jordgubbar mixade med sprite zero, blir nästan som sorbet super gott. Pojken ska för övrigt med och titta på katt, hihi visste att han inte kunde hålla sig borta. Dagen efter sen ska han på någon utbildning så han kan utbilda folk till fotbollsdomare, han påsåtr att han sagt det till mig men det har han inte. Han har säkert tänkt säga det men inte gjort det, ingen idé att säga det till han för då blir han skit sur och säger att jag inte lyssnar. Han är lite ynklig ibland!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback