Dejt?

Ska snart iväg på film och mys. Inte sex utan mys, är kramsjuk just nu. Tror jag rört till det lite för mig egentligen men objekt 2 är fortfarande med i bilden. Har någon svaghet där och vill lära känna han bättre. Är fortfarande komplicerat då det finns folk inblandade runt omkring som kan bli sårade. Men samtidigt, ska man stänga av sina egna känslor och skjuta bort det man vill för andras skull? Om man har en chans att bli lycklig ska man ignorera det för att en vän kanske blir sårad? Är ett svårt beslut just nu faktiskt. Min älskade bästa granne sen...det är också rörigt. Han är en av de snällaste jag träffat och han förtjänar det bästa. Jag är inte det bästa för honom och vill inte utnyttja han så som jag gör, han skjutsar på mig och tar hand om mig jämt. Ska köpa jäger till han som tack för all hjälp. Men de blir tyvärr inget mera där. Vill inte såra han så ska försöka hålla mig borta och inte ge han fel signaler.

I alla fall, ska på typ "dejt" snart. Med dubbla känslor för det hela. Jag vill, han vill men gemensam bekant skulle bryta ihop.....vad fan gör man??

/J

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bryta ihop kanske är att ta i, men hon kommer säkerligen reagera. Ta den här helgen och känn efter om det är värt att bryta tystnaden gentemot henne.

Hoppas "dejten" var "mysig". Inte hemma än? Hihihi!

2007-05-18 @ 01:07:39

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback