Det är inte lika illa som de kanske låter....

Många som bett om min blogg på sista tiden och har velat fram och tillbaka med att ge ut den. Grejen är att jag skriver ganska ofta och inte allt är bra trevliga saker. Har insett att jag varit lite nere och varit alldeles för oseriös på sista tiden. För mycket alkohol och annat dumt, men kom även fram till att det inte är så illa som det låter. Fine har fyllehånglat med folk men vem har inte gjort de liksom? Inte ofta de har hänt mera inte. Plus att alla människor är väl dåliga någon gång, vet att jag har sagt att jag inte vill sitte på ett hem vid 80 och ångra massa saker. Man får lära sig leva i nuet helt enkelt. Vilket innebär att jag någon gång måste ta tag i min rädsla för känslor...finns många andledningar till den rädslan och vissa saker har jag nog aldrig bearbetat helt men får börja med det. Lär inte bli några drastiska förändringar över natten direkt men har insett att jag ändå har ett närhetsbehov. Även om det skrämmer livet ur mig och jag oftast gör saker medvetet och omedvetet för att undvika det hela....vet inte vad jag ville ha sagt just nu egentligen eller om jag kommer fram till något vettigt men har lyckats såra många människor flera gånger och det är jag faktiskt ledsen för...blir väl bättre någon gång!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback