Rätt okej idag i alla fall...

Faktiskt så har det varit rätt okej idag, de värsta känslo stormarna har väl lagt sig efter starten på denna veckan. Känns bättre nu i alla fall. Har sovit väldigt mycket men har behövt det, helt slut känslomässigt så blivit totalt utmattad då. Blev lite nervös förut idag när jag fick syn på Tommy men tror inte han kände igen mig. Tragisk människa har han blivit. Han har haft stor inverkan på mitt liv både bra och dålig, varit många turer upp och ned i vår vänskap tills vi, jag, bröt kontakten helt. Hade inget val under de omständigheterna som var och ångrar inget, såg bara en sorglig månniska när jag såg han idag. Inte förändrats ett dugg....

Haft en ynka lektion idag, den enda på hela veckan. Men men har jobbat med massa annat i stället så känns inte helt bortkastat. Min handledare tyckte att häftet jag gjort var jätte bra så de är kul. Har planeringsdag imorgon med, vilket inebär att jag ska till frisören vid halv tio och sen hem å plugga/sova :) nice. Rickard å Danne åker till AG idag eller ja inatt. Glad att jag inte ska med faktiskt, hade inte orkat det tror jag. Sen är inte jag en sådan som sover i tält och lever det livet. Jag klara ju inte av festival livet ens så nej inte min grej. Pratat rätt mycket med Danne på sista tiden faktiskt, det är lätt att prata med han helt enkelt. Pratat mer med Lupus också när han varit online, ska ta en fika på måndag har jag lovat.

Helgen då...hm...blir ju massa plugg är det tänkt, ska försöka börja på litteratur uppsattsen, börjar bli stressad nu för allt som ska skrivas innan vi är klara så måste ta tag i detta. Har inget annat planerat heller och inga spontan resor till örebor om jag ska dit nästa helg!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback