Sego dego dag....

Ja vara sjuk är faktiskt inte kul, blir så jävla rastlös. Men har varit duktig nu och börjat på en del jobb jag måste fixa. Har skrivit en grund till kontraktet mellan linda och läsk gällande vår hemsida www.lask.gotdns.com ska också göra klart en läslogg jag inte gjort ännu. Ska göra 2 men tar den ena först. Sen ska jag börja på min litteratur uppsatts hade jag tänkt mig. Måste få något gjort. Är ledig till påmåndag nu och vet inte hur jag ska klara mig!

Förövrigt har jag börjat fundera lite över objekt nr 2. Pratat en hel del med han på sistone och vet inte riktigt men de finns en chans att vi ses igen så att säga. Det hela är lite komplicerat då en vän gillar honom fast ändå inte, rörig historia men hon ser han lite som sin egendom. Vet inte riktigt, vill inte såra henne men ibland måste man ju tänka på sig själv med. Eller? Som min andra vän så fint påpekar så vet jag ju inte vad jag vill eller tycker. Han har väl rätt i det kanske...grejen med min granne där är att han är för snäll. Jag skulle nog tröttna lätt och utnyttja han, eller så kanske jag skulle bli snällare? Vet inte. Mr. L har jag nog lagt ner nu, han är söt och så men det fattas något där så är nog ingen ide. Var bara en kort fixering. För övrigt vet jag inte om jag vill ha någon iaf så vad spelar det för roll? Bara för att man känner sig lite ensam vissa gånger. Har aldrig hindrat mig från att leta upp någon vid behov. Är väl de som är problemet, folk snackar. Men varför bry sig? Bara för att jag är sällskaps sjuk, är ju inte direkt så att jag gjort något med flera av dem. Oftast har det bara varit ett kram behov.

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback