Skriva, skriva, skriva....

Är så trött på allt skrivandet nu. Det går såååå segt. Men måste bli klar, har nu börjat på sida 3 på arbetet som skall vara minst 5 sidor och vara klart på måndag. Måste även skriva ett inledningstal till debatten jag tror vi ska ha nästa vecka och sen har jag en uppsats kvar att skriva. Men den får komma efter nästa vecka,måste bli klar med det andra först. Har även två läsloggar kvar som jag inte gjort. Inte orkat så får skylla mig själv...har inte pratat så mycket med Objekt nr 2 idag, börjar bli så dyrt så försöker hålla lite bättre koll på mig själv och inte skicka mess så fort jag har lite tråkigt. Har sjuk hemlängtan nu med, vill vara hemma i min egen lägenhet i min säng. Plus att är jag hemma så kan man gå på besök hos någon om man vill eller få besök :) ja ja måste väl tvinga mig till att fortsätta med skrivandet.....

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback