Stressigt idag ja!

Hade lektion från halv nio till 12 och det tog väldigt lång tid. Var riktigt segt! Trött i huvudet och för mycket cola eller nått för konstig i huvudet. Känner mig "luddig" hur man nu kan vara det. Ska  Mr.Music om det finns någon term för "luddig"i huvudet! Då kommer han säga "Ja, koko" typ :) efter första lektionen iaf så satt vi oss för att förbereda vårat debatt tal vi skulle hålla på eftermiddagen. Tredje personen i vårat lag dök inte upp så vi fick göra allt själva. Fast vi kände att de nog var bäst så då hon inte var insatt i något alls. Vi gjorde iaf en mycket bra debatt, jag tycker naturligtvis att vi var bäst! Var vi nog med! Borde dammsuga nu men orkar inte det utan gör de imorgon när jag ska tvätta, Essa kommer bort till fem tiden så ska göra mig i ordning till det. Vi sak ta ett glas vin innan mötet klockan 6 som vi egentligen inte vill gå på! Sen går vi hit igen och tar lite mera och sen blir det bunkern. Mr.Music skulle jobba till typ tio tror jag men han kanske tittar förbi sen och säger hej. Då lär jag vara ännu mer"luddig" i huvudet fast av andra anledningar! He he he....nope ska pussa lite på bebisen nu innan jag måste byta om.

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback