Nollsittning ikväll!

Ja idag är det då sista dagen på nollningen och sedan återgår allt till det normala igen. Med andra ord man kommer enbart ha skolan att stressa över. Men med skolan känns det än så länge helt okej, har fått tillbaka första hemtentan och trots massa slarvfel så var den godkänd vilet är allt som betyder något i min värld. Har hela tiden tänkt att så länge jag är godkänd är jag näjd så det känns bra. Skulle plugga igår men vart för trött efter ett tag, ni vet när texten man läser flyter ihop så är det liksom ingen idé att läsa mer. Börjar bli hungrig nu, har god mat i kylen med massa vitlök i men ska iväg och umgås med folk om en stund så kanske inte ska skrämma bort dem! Vi ska förbereda vårat spex med vårat lag Riverdance tills ikväll så ska träffas någon gång mellan 13-15. Ska ut efteråt med mina vänner så måste ha med extra kläder tror jag för kan inte gå ut i våran "utklädnad" direkt! Men men, lovar att lägga upp något kort på hur fina vi var senare. Nu måste jag äta, vitlök eller inte vitlök?

/J

Kommentarer
Postat av: evans

Vilken litteraturteori håller ni på med nu? Strukturalismen gillade inte jag, vill jag minnas...


Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback