Ont....

Har galet lätt att få blåmärken! Är blå nästan överallt idag, har gått emot saker för hårt m.m. har till och med blåmärke på rumpan! Hallå, därär de ju bara fett! Men jag har ändå lyckats bli blå...galet..

Tyvärr är det inte bara blåmärken på kroppen utan även i. Vill gråta och bryat ihop men nattens panik attack var inte trevlig. Tror Baby blev rädd....fick ett sammanbrott total..hade en rejäl sammandrabbning med min vän igår som var riktigt illa. Värre än vanligt tyvärr och det känns inte alltför bra. Att hon tror jag ser ner på henne är inte så jäkla kul heller, varför vill hon vara min vän om hon tror något sådant om mig? Vet inte vad jag ska säga...bakis som fan med för var tyvärr alldeles för full igår, behöver göra något vettigt men är helt slut tömd på känslor just nu så orkar inte...

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback