Idiot kärring

Blir så jävla arg, när jag pratade med kärringen i februari sa hon att det inte var några problem men sen har hon inte ringt som hon sa så ringde nu för att kolla vad som händer egentligen och fick svaret att nej men du fick bara stå på lista att du ville jobba och nu blev det inte så. Kan lova att jag aldrig mer kommer att jobba på det stället, inte när det går till såhär. Hon har inte ens kunnat ringa och tala om att det inte blev något så att jag kunde ha sökt ett annat jobb liksom. Korkade kärring, beror garanterat på den blåsta grannen kan jag ju räkna ut men fine, ska aldrig mer jobba på det dagiset.

/J

Kommentarer
Postat av: Em-Zi

Tjena..

Jasså? hur funka dom på dig?

aa jag åt Fontext förut, sen sluta jag med dom i 6 månader och nu börja jag äta dessa tabletter.. fungerar utmärkt :D



tack

kramisss

Postat av: Fluff

tja de kan inte bryta ett avtal hur som helst, kolla med facket vad de säger.

2008-06-26 @ 12:38:33

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback