Nästan helt klart nu

Ja nu är det bara dess små saker kvar att fixa, saker jag inte kan fixa än för först ska jag och baby till Ikea och inhandla lite grejor! Men sen är det färdigt! Så gött verkligen att ha flyttat och kommit i ordning. Spike kom hem igår med och han verkar infinna sig väldigt bra. Var uppe halva natten och spanade på allt men annars tycks han trivas. Han lär bli väldigt glad när jag sätter upp nätet ute med så han får sitta på balkongen! Tänkte även inhandla någon billig grill så man kan grilla lite ikväll kanske. Såg att grannen grillade igår på sin balkong så då måste vi med få göra det. Är nästan helt klar med arbetet i denns kursen med, hade opponering igår och jag hade ett vg arbete utan större fel. Bara små saker som jag kunde fixa bara för att fixa något. Hade ju varit kul om man kunde få till ett vg i den enda allmänna kursen som faktiskt betyder något. Men men det märks och gör mig inte mycket om det bli ett g, huvudsaken är att man får ut sin examen sen i slutet och än så länge har jag klarat allt så är nöjd nu innan sommaren.

Ska på typ intervjuv på fredag med, har troligen fixat ett jobb som bartender. Får väl se om jag får det andra jobbet med, då blir det dubbla jobb i sommar! Fet med pengar sen! Men som sagt det märks, kanske bara jobbar 3 veckor på dagis i sådan fallför ska ju till Dublin i augusti med. Denna sommaren kommer nog bli en bra sådan. Ska hämta bubblan på fredag med, lille bebisen. Hoppas allt går bra med Spike bara.

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback