Ledset ex

Tack David för att du skvallrar, nice! Om du läser lite tydligare så har jag inte haft massor av sex, har träffat två pojkar. Inget mer än fylle hångel och erbjudanden annars. Fattar inte att jag bryr mig egentligen men gillar inte överdrivna rykten. Vet att Pär är ledsen och mår dåligt men vad ska jag göra då? Sitta hemma bara för att han mår dåligt? Jag funkar inte så tyvärr....att allt ska var så komplicerat jämt. Vi pratade om det, Slyna och jag att man borde kunna få ha sex utan känslor och utan att folk lägger sig i. Men finns alltid någon som ska lägga sig i.

Lupus ville träffas å fika eller något i veckan men har fullt upp denna vecka. Får bli en annan, fika är ju aldrig fel. Är pank nu så måste ha pengar först med. Han är rolig att prata med men finns en risk där att han läser in mera i det hela än vad det är. Vi pratar bara och kanske ska ta en fika men han känns lite intresserad iblan vilket inte jag är. Vill fortfarande inte ha någon. Lär ta lång tid innan jag vill det igen.

Dags att plugga klart nu, jobbiga uppsatts! Skulle gjort den igår men var bakis som fan å sen orkade jag inte, blev bara någon rad typ. Nästan klar nu i alla fall. Sovit massor idag med, helt slut ju. Får lära mig att sova bättre på nätterna!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback