Att det alltid ska strula?

Varför gör det jämt det? Har varit någon form av strul varje termin nu med skola. Inte kunna registrera sig på nätet som man måste, inte blivit antagen och allt vad det nu är. Skulle nu idag göra registrering på kursen på hesidan eftersom att man måste göra det själv. Men det är ju himla lätt när det inte funkar denna terminen heller. Vad trött jag blir, har i alla fall gjort studieförsäkran hos CSN så den biten är klar men ändå. Mailade nyss sekreteraren så får vi se vad hon säger denna gång. Ju längre tid det tar med allt sådant här desto längre tid tar det att få pengar ju. Fick i alla fall besked på internetbanken nu att jag får lön den 27, 11 000 skulle jag få och det är ju inte helt illa för ett par veckors arbete. Speciellt inte nu heller när jag inte behöver pengar, har varit under sommaren som jag behövet det. Men ska betala en dubbel hyra nu har jag tänkt och sen blir det pengar till Italoen när jag och Baby ska till Rom. Vill också köpa mig en digitalkamer, såg en på elgiganten för ca 2000 för ett tag sen så ska nog kolla där. Igår köpte jag en skolväska med. Inte haft någon och jbbigt att släpa på alla böcker jämt och jag ska ju faktiskt läs i ett par år till. ÄR grymt hungrig nu men magen har varit helt försötrd i flera dagar så borde unvika allt som inte är flytande mat....men man vill ju äta! Kanske ska göra tonfiskgratäng med ris igen, det var gott och super lätt att laga. Affären måste jag till i alla fall och köpa proviva. Behöver tvätta med men var dåligt med tvätt tid idag. FÅr kolla det, nu blir det affären och sen plugg.

GLöm inte röst på mig!

BloggRegistret.se /J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback