Frustrerande

Jepp, klarade inte tentan. Eller ja jag har klarat den på B nivå men klarade den inte på c nivå så får göra om den i Januari. Jobbigt, den är ju så jävla tråkig. Får väl sätta mig och träna glosor fram tills dess då. Störigt. Jag var dock inte sämst och mer än hälften som gjorde den kuggade c nivån så man behöver inte känna sig dum i alla fall. Hade bara varit skönt att ha den avklarade så man får nått betyg i språkfärdigheten någon gång. Ska snart på möte med, känne rmig inte upplagd då jag nog håller på att få feber och borde ligga i sängen eller skriva klart min c uppsats. Fan att man ska må så dåligt just nu då. Illa. Baby ska i alla fall köra mig till mötet tack och lov, orkar inte ta en buss med denna hysteriska huvudvärk. Illa mår jag med, gnäll gnäll men blir gnällig när det är sjuka på g!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback