En gång är ingen gång....

Fan vad bra han är egentligen, Björn Rosenström :) vet inte om det bara är gammla minnen som gör mig lycklig men fan asså. Mår riktigt bra just nu, ikväll kan bli en bra kväll. Visst fortfarande problem med pojken men det gör inget just nu. Hög på gammla minnen eller nått....trött på mellankoli kanske. Vem vet? Vem bryr sig? Var ett tag sen jag kände så här. Ska nog ta en helg i gbg inom en snar framtid. Pojken kommer ha svårt för det eftersom att han typ flippa när jag sa att en polare sovit här för att jag var lite ynklig. Så han lär nog inte bli glad men tyvärr jag är egoistisk, har alltid satt mig och mina behov främst och tänker tyvärr inte sluta med det nu heller. Min mor sa att man måste tänka rationelt, finns inget sådan när känslor är inblandade.

För örigt pratade jag med Essa igår, eller pratade gjorde jag kanske inte var mera så att jag skällde på henne. Är så frustrerande med folk som kan ge upp hela sitt liv över en kille? Why??? Nej någon som inte vill ha mig hittar en annan och då slutar jag äta och skiter i skolan....hur idiotiskt tänkande är inte det? Hur kan man hänga upp sitt liv så på en annan människa att världen går under om det inte funkar? Visst att man kan vara ledsen och må dåligt men ge upp allt? Är så frustrerande, inte meningen att skälla på henne men hon fattar ju inte. Samma sak som att hon inte fattar att hon inte kan säga vad som helst till folk, att man faktiskt måste tänka först. Eller att man inte kan bete sig hur som helst och dricka hur mycket som helst. Varför kan hon inte se det? Är hon så blind?

Nepp detta ska inte få förstöra mitt lyckorus, ska ha kul ikväll oavsett vad som sker!

Puss J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback