Woho

Kommer bli en fullspäckad helg för mig nu. Har tenta imorgon på morgonen, sen ska jag in till stan och shoppa lite eftersom att jag på lördag ska ut med Essa och Petra. Kan bli kul, inte varit ute med dem förut. På bunkern bara men det räknas inte riktigt med en studentpub. Sen på söndag då när man är bakfull och jävlig så ska vi äntligen ha utvärdering för nollningen. Var på tiden. Och det viktigaste, på söndag natt så är det ju Oscarsgala! Kollade på comhems sida och jde kommer sända denna nya kanal 9 på comhem kanalen så jag får se den i år i alla fall. Super bra, älskar Oscarsgalan. Är ledigpå måndag med så behöver ju inte gå upp till något direkt. Brukar i och för sig vara vaken hela natten när det är Oscarsgala men förra året slutade det runt 3-4 typ så kunde ju sova ett par timmar där sen! Nej ska fortsätta slappa nu, var ute igår på bunkern och blev rätt sent och rätt onyktert så lite seg dag idag.

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback