Ännu en självförvållad sego dego dag....

Ja gud vad dåligt man kan må! Att man inte lär sig dricka med måtta. Visste ju iof att han skulle ta hand om mig och ta med mig hem så då tyckte jag helt plötsligt att det var ok att bli full! En vän började prata om självmord m.m. så inte nog med att jag var full och han fick ta med mig hem utan han fick ännu en gång lyssna på mig när jag fick fram nått mellan alla tårar....sen var jag full och ville sova på golvet för min fyllerteori är sån men de fick jag inte, istället lyckades jag trillar ur sängen men en utekväll för mig slutar ju alltid med blåmärken. Klant! Mr.Music har för övrigt fått för sig att jag är extra fin på morgonen, öh...njae inte direkt va! Men han tycker tydligen det så ja ja. Idag har jag i alla fall mått väldigt dåligt och legat i sängen nästan hela dagen, var tvungen att tvätta idag och det var jäkligt jobbigt! Har inte riktigt slutat skaka ännu...bakfull jopp! Skulle färgat håret på Essa idag med men vågade inte med dessa ryckningar, kunde blivit hur som helst då! Mitt badrum är även fullt med blöt tvätt då torkskåpet inte ville vara med förut.....roligt värre. Har i alla fall lyckats få i mig lite mat och ska ta några chips nu med för att få i mig lite salt och fett. Ingen träning idag för huvudet gör fortfarande ont om jag rör mig för mycket! Får träna imorgon igen istället. Nu ska jag mysa med bebisen som är glad att jag är hemma och sen CSI Miami på 5an....

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback