Tomt här hemma...

Ja de är ju tur att man har bebisen annars vore de hel tomt här! Är kramig och ynklig, kvinnlig period i månaden nu så blir lätt koko då! Pojken jobbar :( tycker han ska vara här och krama mig men men han skulle komma och ge mig en god natt puss iaf. Han slutar vid 10 och börjar vid 7 imorgon igen så han får inte sova här då! Fast lite kramig är man ju..har varit i skolan idag med, var länge sen så var rätt kul att vara tillbaka. Fick fnittra lite åt mindre smarta klasskompisar, elakt men ibland måste man. De pratade om att vi borde ha en fest också då de snart är slut och inte alla kommer gå ihop nästa termin. Vi funkar väldigt bra som klass så hade varit ganska kul. Har fullt upp som tusan i helgen redan men om någon styr upp de borde jag kunna komma. Nej klockan är nu enbart åtta och jag väntar på att han ska sluta, patetisk är man ibland! Fick för övrigt en present av han i lördags, en riktig tandborste. Var lite gulligt :) Mamma påpekade att jag inte skulle ha någon, nej vet de men nu bidde det visst så inte planerat direkt. Trivs med allt som de är just nu också så tänker försöka att inte sabba allt denna gång. Får väl se hur bra det hela går....

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback