Vad dum man är egentligen!

Ja man är nog det, har nyss varit och fyllt i tatueringen. Gör skit ont, eller ja det bränner just nu men gjorde ont som fan. Igen! Gjorde ju ont sist med...varför utsätter man sig för detta egentligen? Korkat kan man ju tycka men men, detta var något jag kände att jag behövde för att gå vidare i mitt liv. Ta tag i saker och börja bearbeta en del jag tryckt bort. Mamma förstår inte varför jag tatuerat mig igen och ingen ide att förklara för hon skulle inte fatta grejen ändå. Plus att detta är något jag gjort för min skull och inte för någon annans. Objektet var snäll och hämtade oss i stan med så vi fick skjuts hem jag och Essa. Vi har varit onyttiga och ätit kalorier! Massor!! Måste komma på ett nytt namn till han, pojken funkar inte för han är ändå 25 så lite äldre än så. Objektet låter ju lite lustigt med faktiskt..hmm...monster är han bara för de var en rolig grej en gång när vi pratade om filmer, han är mike i monsters inc. men de är bara kul mellan oss och vår knepiga humor. Får hitta på något nytt namn till han...får fundera på det! Känner mig lite duktig nu att jag pluggat en del men borde sätta mig och börja på litteratur historie uppsatsen med. Ska ta de nästa vecka har jag tänkt. Bli klar med det viktigaste först. Hmm...störande granne som spelar psyko musik..gör mig galen! Får slå på tv:n....

/J


Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback