Det är ju typiskt

När man haft en bra dag och början av nästa flyter på bra med så ska det naturligtvis hända något. Bilen dog totalt så fick bli bogserad hem och nu ska man vara tvungen att bli bogserad till Degerfors så den kan lagas!! Fan också att man ska vara så okunning när det gäller bilar! Var inte batteriet vilket är synd för det hade jag kanske kunnat fixa här i alla fall. Nej är något med insprutningen, bensinen kommer inte in i motern eller nått sådant. Kunde vara ett filter som måste bytas eller så är det hål någonstans så det kommer in luft tydligen. Inget jag klarar av på egen hand. Pappa sa att jag skulle få hem den så kunde han försöka kolla på den i helgen. Fan fan fan! Tappade koncetrationen på mitt plugg nu bara för det med. Ska spela tv spel en stund istället..

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback