Seeeeg idag

Gud somnade runt 4 imorse. Kunde av någon anledning inte sova. Imorse vid elva tiden ringde lill Ida till mig, skulle möta henne och Niklas i skolan idag men det hade jag lyckats glömma och fanns inte en chans att jag skulle lyckas ta mig upp då! Sedan ringde det igen en timme senare, ordförande ville diskutera om ett problem vi har i föreningen just nu så ska på möte på onsdag för att försöka lösa detta. Ska se till att inte glömma bort det! Taskigt minne just nu.

Lillebror åkte hem igår med. Kul att ha han här. Tror han hade trevligt med. Han ser upp till Baby väldigt mycket. Tror det har att göra med att storebror tog sitt liv för 10 år sedan. Han behöver en förebild.

Min ångest över min vikt hat inte avtagit än heller. Måste göra något åt detta nu. Kan dock inte sluta äta för jag behöver och vill äta! Men måste börja träna igen för detta går inte.

Nej ska plugga lite nu, som vanligt..

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback