Livrädd, nervös och allt annat där mitt i...

Japp, ska flytta nu, rättare sagt ikväll om någon timme eller så. Börjar redan bli livrädd!!! Fattar inte vad det är med mig egentligen. Varför kan inte jag klara av detta lätt som en pältt som alla andra gör? Varöfr är det bara jag som flippar ur och vill springa för livet så fort det blir riktigt seriöst? Vet att gammla saker spelar in här och vet den största anledningen till min panik men det blir liksom bara värre. Har i alla fall beslutat mig för att göra dett och inte tänka mer nu. Skulle först flytta lite saker men nu blev det så att jag fick ta ett beslut om att flytta typ allt jag behöver nu för att klara av detta. Flyttar jag bara en del så kommer jag hinna backa massvis med flera gånger och ha mera ångest. Lika bra att få det gjort på en gång och hoppas på det bästa. Måste flytta på en gång med för Spiks skull. Han kan inte ha mig flängande fram och tillbaka hela tiden utan det måste bli på en gång detta.....jisses....fortsätta plugga för att fördriva tiden eller packa mera???

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback