"Vi får helt enkelt flytta ihop"

He he sa till Baby imorse att ja vi får helt enkelt flytta ihop du jag och Spike så vi kan skaffa en till kisse. "Hm...jo jag har väl änna räknat med att det blir så förr eller senare" var svaret från Baby. Han lät inte överlycklig direkt åt tanken på att ge upp sitt unkarlsliv och detta var bara en tanke och absolut inget planerat inom den närmsta framtiden. Är jag som letar ny lägenhet till mig själv men det enda som finns nu är 3:or ledigt och det har jag inte råd med så började lek amed tanken bara. Hade i alla fall klarat av det, det känner jag för är väldigt kär i min Baby men det kommer inte bli någon flytt än på ett tag inte! SPike har för övrigt piggnat till och fått i sig lite mat nu så är bra. Min andra Baby! Ska strax gå och lägga mig för är trött som tusan trotts flera timmars sovande! Behöver duscha innan bara för kommer inte orka det imorgon bitti. Funderade lite halvt om halvt på att skippa morgondagen då bebisen är ny opererad och behöver tillsyn men är enbart några timmar på förmiddagen så är väl lika bra att gå dit. Få tillbaka tentan från förra veckan och se om man behöver göra om eller ej. Hoppas verkligen inte det!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback