Då var det nyår då

Har i år sluppit ha den där nyårs ångesten som alltid dyker upp annars. Ångesten för vad man måste göra men egentligen inte vill. Jag har alltid ansett att nyår är överskattat som fan och har de senaste åren varit helt bestämd på att absolut inte fira skiten. Sen har jag alltid blivit övertalad i sista minuten till att göra något i alla fall och det har inte varit överdrivet kul någon av gångerna egentligen. Men fan i år slipper jag! Jag jobbar!!!! Jippi!!! Ni kan inte förstå hur glad jag är över att få jobba ikväll. Visst det kommer vara massor av folk och de lär vara skit fulla. So what? Jag har fortfarande rätten att slänga ut dem vilket innebär att jag inte bara slipper ångesten, jag kan sabba nyår för vem fan jag vill som kommer in och tjafsar! Yes!

Gott Nytt År på er alla som lyckas hålla er städadenog idag!

/JD

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback