Hemma i stora staden!

Spenderat 2 dagar i Göteborg och måste säga att det känns fortfarande som hemma. Var så att man inte ville åka tillbaka till Karlstad igen! Visst det regnade lite och spårvagnarna krockade så vi fick ta en omväg men det spelar ingen roll alls. Ville ändå ta vagnen hem till Hissingen...Istället blev det bilen upp till ett snöigt Karlstad med slask och kyla.

Träffade en unberbar liten bebis gjorde vi med under vår resa. Super söt liten sak som klämde på min näsa och flinade nästan hela tiden. Om jag vill ha bebis, extremt mycket! Men det är det där med pengar och att det nu inte är så bra med tanke på bröllop och allt. Hindara dock inte att man vill sjukt mycket....

Våra värdar var trevliga dem medäven om jag nog föll mest för den lilla i familjen. Har alltid haft förkärlek till bebisar.

Annars så har jag lämnat in uppsatsen så snart är väl denna delkurs klar. Ska jobba ikväll, nått tributeband till AC/DC som spelar...jippi...

Är snart pank igen med, bra jobbat!

/JD

Kommentarer
Postat av: Jennie

Nu ska jag äntligen använda boken jag fick låna av dej=)

Postat av: dr. no

Det är inte svårt att vara otrevligast i familjen, om man bara går in för det ordentligt...

2008-12-08 @ 21:50:25
URL: http://omniaabsurdumest.blogg.se/

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback