Imorgon är det dags!!!

Ja imorgon ska jag och mamma iväg för att prova brudklänning!! Är av någon anledning lite nervös. Tänk om jag inte hittar någon jag gillar? Eller om jag gillar alldeles för många?! Har beställt smycken nu i alla fall och har min tiara. Har även beslutat oss om ring nu och det blir en för 18,000:- i alla fall. Tur att sambon går med på det! Skor är också inhandlade så det som fattas är i stort klänning, underkläder och slöja. Får se vad vi hittar!

Ska även på personalfest imorgon. Nice med Liin med då! Kan nog bli kul! Inga pinsama jag har aldrig lekar med lillebror denna gång i alla fal som tur är! Cajsa ska också komma så då blir det nog kul.

Nya kläder inhandalt idag med även om jag hade beslutat mig för att inte handla. Ja så bra gick det ja!

Nu blir det lite CSI repris från måndagen som jag missade.

/JD

Kommentarer
Postat av: Jennie

kul o leta brudklänning=) ! ! !


Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback