Nya kursen

Denna nya delkurs jag läser är otroligt soft måste jag säga. Har som sagtnästan inga lektioner på universitetet als, allt skall ordnas hemma vilket är bra för mig som är disciplinerad. Har idag gjort de 2 lektionsplaneringarna som skall göras med Liin så den uppgiften är så klar den kan vara just nu. Har spånat på idé till reklamfilm som kanske kan funka och har läst lite till iboken. Har även fifflat med mitt extra projekt i form av filmredigering och skall imorgon plugga med lillebror så han kanske lär sig nått! Komin på engelska D med, inte för att det var någon större chock då jag läst a-c och klarat dem. Får se hur det går att läsa dubbelt bara men jag har höga förhoppningar om det hela. Är väl mot slutet det kan bli lite trixit med 1st D uppstas samtidigt som 1st C uppsats men det skall nog gå.

Denna nya slapp tid har dock gjort att jag redan lyckats vändabort dygnet. Måste upp imorgon hur som helst ialla fall och hämta mina böcker som varit på utlåning men sen kan jag softa hemma med pluggandet.

Ja det var väl allt svammlande här ute i natten!

/JD

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback