Personporträtt

Yes ett sådant skall tydligen författas för att sedan publiceras i nwt. Det hade jag nog inte tänkt mig, att man kanske skulle behöva skriva så pass seriöst att det skall kunna publiceras. Nu är det ju inte säkert att det blir så men möjligheten finns där. Ska i alla fall skriva om moster var tanken eftersom hon är 1 av 10 som genomgått denna operationen lyckat så det kan kanske bli nått vettigt. Måste fota henne med, det är nog den svåra biten och få en bra bild! Men det ska bli kul med den här kursen i alla fall, mycket praktiskt hemma arbete, sånt gillar jag. Liin och jag ska göra 2 st lektionsplaneringar imorgon så då borde den uppgiften bli ganska klar och sen ska jag börja läsa det som jag ska skriva om i boken så jag kanske kan vara klar med den biten med och då är det helt plötsligt bara nwt grejen och en fn grej kvar att göra sen. Fattar ni att jag ser massa ledig tid framför mig nu om jag gör detta effektivt!

Var förresten på återbesök idag hos läkaren, jag är inte så pass depprimerad att jag behöver medicin för det utan får vara kvar på medicinen som gör att jag sover bättre. Känndes bra då jag inte vull äta lyckopiller! Dock viktigt med fortsatt samtal hos psykologen men det är rätt skönt att gå dit och prata av sig lite, ibland mer seriöst än andra gånger så det är bra. Baby skall förhoppningsvis få gifta sig med en mentalt stabil mig! (om jag nu någonsin varit det :p) 

/JD

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback