Fan vad jag längtar

Längtar till söndag som fan nu! Behöver verkligen denna semester, ska till Skottland med familjen. Baby har även förslag på mys på fredag. Han vill bjuda på restaurang vilket kan vara mysigt. Jag är en av de få i min bekantskapskrets som inte är anti alla hjärtans dag. Ja jag vet att det är på torsdag men baby jobbar då så ska vi gå ut får de bli fredag. Jag behöver lite romantik så varför inte.

En av mina vänner som mår dåligt tycks ta tag i sina problem nu, har försökt förut men gick inte så bra nu och jag har nu spenderat en vecka åt att peppa och tala om vad som behöver göras. Förhoppningsvis får han den hjälp han behöver imorgon.

Nej ska kolla klart på House nu, bra grejer :-)

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback